.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با استقبال مسئولان استانی
هیئت دولتی قزاقستان وارد مازندران شد

هیئت دولتی قزاقستان با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد مازندران شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی وزارت خارجه در مازندران، هواپیمای اختصاصی هیئت اقتصادی منگستائو به سرپرستی آلیک آیدار بایف استاندار منگستائو قزاقستان وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.

احسانی معاون استاندار بهمراه عیسی نیا رئیس نمایندگی وزارتخارجه، عشریه رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل هماهنگی های اقتصادی استانداری و مدیربندرامیرآباد هیئت را به منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد و محل ضیافت شام استاندار همراهی کردند.

در این سفر معاون سرمایه گذارخارجی استاندار منگستائو ، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران- آکتائو، رئیس مرکز همکاری بخش خصوصی و دولتی، مدیرکل صنعت، توسعه و نوآوری، مدیرکل سرمایه گذاری و تجارت، مدیرکل شرکت گاز، مدیر شرکت خدمات نگهداری تجهیزات دریایی، مدیرعامل راه آهن، مدیر بندر بین الملل آکتائو، مدیر صدا و سیما، مدیرعامل مجتمع نفتی آرسنال متال و جمعی از دستیاران و روسای شرکت های خصوصی استاندار منگستائو را همراهی می کنند.

ربیع فلاح، استاندار مازندران در این ضیافت با تشریح بخشی از ظرفیت های استان در حوزه کشاورزی، محصولات باغی و گل و گیاه، آمادگی استان را در جهت هرگونه همکاری با بخش های خصوصی و حاکمیتی آن استان به منظور توسعه صادرات مرکبات، کیوی، مصالح ساختمانی، صدور خدمات فنی و مهندسی اعلام کرد.

وی با اشاره به تعداد روادید صادرشده در سرکنسولگری آکتائو در سال گذشته بار دیگر بر ظرفیت بسیار خوب برقراری پرواز بین استانی تاکید کرد.

آلیک آیدار بایف، استاندار منگستائو قزاقستان نیز با ابراز خرسندی از  سفرش به مازندران اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت بندر امیرآباد و تسهیلات موجود آن، روابط اقتصادی گسترش، برقراری پرواز بار و یا مسافر نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: علاقمند است در حوزه واردات محصولات انرژی و مصالح ساختمانی همکاری های بیشتری با  مازندران داشته باشد.

بازدید بندرامیرآباد و تعدادی از شرکت های بزرگ تولیدی استان، حضور در جمع فعالان بخش خصوصی در آمل و نشست رسمی با استاندار و جمعی از مدیران کل حوزه های تخصصی استان برنامه های سفر هیئت دولتی استان منگستائو قزاقستان به مازندران است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.